Agrobiotech

Agrobiotech logoEl projecte tracta d’ajudar a estudiants en la transició acadèmia-indústria de agrobiotecnologia amb eines i recursos per a aconseguir l’èxit. A més, es pretén reduir la desocupació de graduats europeus i millorar habilitats per a indústria agrobiotecnologíca. A més, de crear un pla d’estudis per a la transició acadèmia-treball, alineat amb els nous avanços tecnològics. Al costat d’això, desenvolupar materials didàctics de suport al pla d’estudis, així com ressaltar experiències del sector laboral amb històries èxit i vídeos. Finalment, generar una guia per a estudiants sobre carreres en agrobiotecnologia i organitzar esdeveniments per a estudiants i professionals de l’àmbit de la agrobiotecnologia, fomentant així el networking i el coneixement.
agrobiotechplus.com

Cooperation partnerships in higher education

Agrobiotech: Smooth Transition from Acadèmia to a carrier in Agro-Biotechnology: Designing a Career Plan

SOCIS