Mobilitat internacional Erasmus+ amb països associats (KA107)

Logo cofinançat programa Erasmus+ Unió Europea països associatsLogo Erasmus+ països associats

Convocatòria 2n semestre 2020/2021

NOU/05/02/2021): El Vicerectorat de Relacions Internacionals publica el llistat definitiu d’ajudes assignades de la convocatòria del programa de mobilitat internacional Erasmus+ amb països associats (KA107) Bòsnia-Bielorússia per al segon semestre del curs acadèmic 2020/2021.

Consulta el Llistat definitiu d’ajudes assignades (263Kb .pdf)

ANTERIOR: El Vicerectorat de Relacions Internacionals publica el llistat definitiu de sol·licituds admeses i el llistat provisional d’ajudes assignades de la convocatòria del programa de mobilitat internacional Erasmus+ amb països associats (KA107) Bòsnia-Bielorússia per al segon semestre del curs acadèmic 2020/2021. Aquells estudiants que desitgen presentar al·legacions poden fer-ho fins al dia 29 de gener de 2021 a través de Registre General, auxiliars situats en els CEGECA o seu electrònica mitjançant instància General.

Consulta el Llistat de sol·licituds admeses i llistat provisional d’ajudes assignades (399Kb Castellà .pdf)

ANTERIOR (16/12/20): El Vicerectorat de Relacions Internacionals publica el llistat provisional de sol·licituds admeses i pendents d’esmenar la convocatòria del programa de mobilitat internacional Erasmus+ amb països associats (KA107) Bòsnia-Bielorússia per al segon semestre del curs acadèmic 2020/2021. Aquells estudiants que desitgen presentar al·legacions poden fer-ho fins al dia 4 de gener de 2021 a través de Registre General, auxiliars situats en els CEGECA o seu electrònica mitjançant instància General.

Consulta el Llistat de sol·licituds admeses i pendents d’esmenar (399Kb Castellà .pdf)

ANTERIOR (23/11/2020): El Vicerectorat de Relacions Internacionals de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx convoca el programa de mobilitat internacional Erasmus+ amb països associats (KA107) per al segon semestre del curs acadèmic 2020/2021.

La present convocatòria està destinada a seleccionar als estudiants de la UMH per a realitzar un període d’estudis o pràctiques en el marc del Programa Erasmus + en les universitats participants en el programa com a països associats: International University of Sarajevo (Bòsnia Hercegovina) i Gomel State Medical University (Bielorússia).

El nombre de places a convocar és de 6 per a realitzar estades d’estudis en la International University of Sarajevo i 7 places en la modalitat de pràctiques en Gomel State Medical University durant el curs acadèmic 2020-2021.

Aquestes accions de mobilitat formen part d’un programa específic, i d’un destí concret, que es correspon amb el Programa ERASMUS+ concedit per a accions de mobilitat internacional en les dues Institucions d’Educació Superior esmentades anteriorment als països de Bòsnia Hercegovina i Bielorússia. Pots consultar el text complet de la convocatòria i l’extracte de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana a continuació:

Descàrrega el text complet convocatòria (505 Kb .pdf)
Descàrrega l’extracte de la publicació DOGV (192Kb .pdf)

Pots consultar el catàleg de places per a les següents estades a continuació:

Consultar catàleg de places (247Kb .pdf)

El termini per a presentació de les sol·licituds serà fins al 4 de desembre de 2020.

Documentació a aportar:

Model de sol·licitud (245Kb Castellà .docx)
– Fotocòpia del DNI, passaport o permís de residència
– Còpia de l’expedient acadèmic personal (sense validesa acadèmica)
– Còpia del certificat o document acreditatiu de coneixements d’anglés
– Curriculum vitae, en el seu cas. (Veure annex II Llistat de places amb entrevista)