Website en xinès

23 d’octubre 2023

El Vicerectorat de Relacions Internacionals de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i el Servei de Comunicació, dependent del Vicerectorat de Relacions Institucionals de la UMH, van llançar una versió website en xinés: chinese.edu.umh.es, com a part de les activitats de projecció i expansió de la universitat en el continent asiàtic. En l’impuls d’aqueixa acció van col·laborar, també, el Servei de Suport Tècnic a la Docència i a la Investigació (SATDI), dependent del Vicerectorat de Tecnologies de la Informació.

PROJECCIÓ INTERNACIONAL WEBSITE EN XINÉS

Aquesta website en xinés recull continguts docents, acadèmics i organitzatius de la UMH com la presentació, les xifres i les dades representatives, els rànquings, l’oferta acadèmica de graus i postgraus o els instituts i centres d’investigació. Durant aquells anys, la UMH va fer un important esforç d’internacionalització i projecció en el continent asiàtic. En concret, representants de la universitat van assistir a diverses trobades i han subscrit convenis amb:

  • la Universitat de Shenzhen (Guangdong),
  • la Universitat Normal de Anhui (Wuhu),
  • la de Zhengzhou (Henan),
  • i el Politècnic de l’Esport de Guangzhou (Guangdong),

així com amb diferents centres, clubs i associacions esportives d’aquestes ciutats.

A pesar que la cooperació de la UMH s’impulsa en àrees com les belles arts, l’enginyeria, les humanitats i esport, és en aquesta última en la qual se centren els esforços, donat l’interés suscitat en aquestes universitats pels estudis i investigacions de la UMH en aquesta àrea. En relació amb aquestes activitats, la universitat va rebre a una delegació de la Universitat de Shenzhen a la fi de juny de 2018 i una delegació del Politècnic de l’Esport de Guangzhou a mitjan octubre d’aqueix mateix any, visita en la qual, també, va participar l’Ajuntament d’Elx, a través de la seua Regidoria d’Esports.

MILLORAR L’ACCESSIBILITAT D’ESTUDIANTS ASIÀTICS A la UMH

En línia amb aquesta estratègia, la UMH, també, va realitzar activitats encaminades a visibilitzar-se en les xarxes socials xineses com Weibo, introduint en elles l’abundant material audiovisual ja disponible en les xarxes sobre la UMH.