Programa DESTINO – Beques UMH 2020/2021

1 de febrer 2022

Guia de bones pràctiques per a estudiants del Programa Destí (283Kb Castellà .pdf)

Nou (07/07/2020): El Vicerectorat de Relacions Internacionals publica el llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses, així com el llistat definitiu de beques UMH assignades per a estudiants beneficiaris del programa DESTÍ-UMH estudiants de grau per al curs 2020/2021.

Consulta el llistat complet (257Kb .pdf)

Anterior (01/06/2020): Segons el Reial decret 537/2020 de 22 de maig (Article 9), a partir de hui 1 de juny es reprenen els terminis administratius. Els estudiants disposen d’un termini de 10 dies hàbils per a realitzar al·legacions, així com acceptar/ renunciar a la plaça assignada a través de la seu electrònica de la UMH. El termini és fins al 12 de juny de 2020.

Anterior (20/04/2020): El Vicerectorat de Relacions Internacionals de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx publica el llistat de sol·licituds admeses i excloses i el llistat provisional de beques assignes en la convocatòria del Programa Destí UMH en el curs 2020/2021.

Donada la situació en la qual estem aquests moments i a tenor del que es disposa en el punt 1 de la disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 se suspenen termes i s’interrompen els terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic. El còmput dels terminis començarà a comptar en el moment en què perda vigència el present reial decret o, en el seu cas, les pròrrogues d’aquest.

Us informem perquè que el normatiu termini de deu dies hàbils per a presentar Al·legacions i per a presentar l’acceptació/ renuncia no començarà fins que no finalitze el “Estat d’Alarma”. Us avisarem a tots per email quan estiga el termini obert.

Anterior (02/03/2020): El Vicerectorat de Relacions Internacionals de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha publicat la Convocatòria del Programa de Mobilitat Internacional Destí UMH, per al curs 2020/2021. El termini de presentació de sol·licituds serà fins al 13 de març de 2020.

Destins i places

El Vicerectorat de Relacions Internacionals realitzarà l’oferta de 12 places (2 amb destinació al Brasil, 3 amb destinació a països la docència dels quals s’imparteix en anglés i 7 amb destinació a països de parla hispana) per a estades d’estudis en universitats de fora de l’espai europeu per al curs acadèmic 2020-2021, basades en els acords bilaterals signats entre la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) i les universitats sòcies.

Botó BEQUES DESTINO UMH