CURS ODS EN L’AGENDA 2030 DE LES NACIONS UNIDES: REPTES DELS OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE

El Curs ODS en l’Agenda 2030 de les Nacions Unides: Reptes dels Objectius de Desenvolupament Sostenible comença el 12 de desembre com a curs en línia

Curso Retos Desarrollo Sostenible UMH 2017

El curs ODS en l’Agenda 2030 de les Nacions Unides: Reptes dels Objectius de Desenvolupament Sostenible està organitzat per les 5 universitats públiques valencianes, entre les quals es troba la Universitat Miguel Hernández d’Elx i coordinat per la Universitat Politècnica de València. Aquesta activitat és finançada per la Generalitat Valenciana, en el marc del Conveni 2016 subscrit a través de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament i la Universitat Miguel Hernández d’Elx. Comença el dia 12 de desembre i tindrà una duració de sis setmanes. El curs és en línia.

Aquest curs s’enfocarà en els reptes dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en el panorama actual de la cooperació al desenvolupament. És fruit d’un conveni de la Direcció General de Cooperació i Solidaritat de la Generalitat Valenciana, sent finançat per aquesta entitat, juntament amb la UMH.

Temes i inscripció al Curs Reptes dels Objectius de Desenvolupament Sostenible

Aquest curs és una introducció a l’Agenda 2030 i als 17 ODS en el qual es treballaran els següents temes:

– Els reptes de l’Agenda 2030
– La cooperació al desenvolupament en el nou panorama internacional
– L’ètica del desenvolupament davant els reptes globals
– La gobernança local i global per a la consecució de l’Agenda
– Els assoliments, desafiaments i primers passos en la implementació dels ODS per a aconseguir la sustentabilitat global

Inscriu-te en la web, més informació en la plataforma o en