Domotic School Garden

Domotic School Garden logoDesenvoluparà la domotización de tres horts ecològics escolars implementant les competències dels alumnes en CTIMA (Ciències, Tecnologia, Enginyeria, Matemàtiques i Art), la competència lingüística (anglés), i integrant valors transversals en tot el seu desenvolupament. El projecte vol aportar als objectius mediambientals i climàtics, procurant que els alumnes comprenguen de manera pràctica com funcionen els sistemes naturals en un entorn com l’hort, i com els afecten tant pels ecosistemes que es generen al seu voltant, com pel clima, i la seua importància en el sosteniment de la vida en el planeta.
domoticschoolgarden.eu

Strategic Partnership for Adult Education

Domotic School Garden

SOCIS