Llistat de sol·licituds admeses, excloses i pendents d’esmenar de la convocatòria del Programa MUDI (目的 )

PROGRAMA MUDI

16 de novembre 2023

Programa MUDI 2022-2023 disseny El Vicerectorat de Relacions Internacionals publica el llistat de sol·licituds admeses, excloses i pendents d’esmenar de la convocatòria del Programa MUDI (目的) per a la mobilitat internacional d’estudiants en el curs acadèmic 2022/2023

Consulta el llistat de sol·licituds admeses, excloses i pendents d’esmenar (273Kb .pdf)

Les persones interessades a esmenar o presentar al·legacions poden fer-ho fins al pròxim 21 d’octubre de 2022, a través de la seu electrònica de la UMH seguint aquests passos:

1. Entrar en l’apartat els meus tràmits de la seu electrònica. https://universite.umh.es/mistramites
  2. Introduir usuari contrasenya d’estudiant UMH.
  3. Entrar en l’apartat “expedients”.
  4. Seleccionar l’expedient obert, en relació a aquesta convocatòria de places Erasmus, clicar en la part dreta el botó “detalle” i triar l’opció “esmenar/altres tràmits”
  5. Emplenar l’apartat “exposa/sol·licita de la instància general indicant el motiu de la petició”
  6. Adjuntar arxiu, si és el cas
  7. Clicar a “Presentar en Registre”