OpenUS4ALL

OpenUS4ALL EU projecte logoOpenUS4ALL té com a objectiu proporcionar als professors d’ESO d’espanyol, portugués, grec i turc un marc que els permeta dur a terme projectes STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Arts i Matemàtiques) enriquidors i flexibles dins del pla d’estudis, i reduir així les barreres i proporcionar oportunitats d’aprenentatge per a tots els estudiants mitjançant la implementació del Disseny Universal per a l’Aprenentatge (i la filosofia de l’Escola Oberta), sense perdre de vista la importància i el paper de les competències digitals.
OpenUS4ALL

Partenariats in the fields of education, training and youth

OpenUS4ALL: Open Universal Steam for All

SOCIS