VISIONAIR

Visionair logoEl desenvolupament de les tecnologies en línia, els sistemes en el núvol i el IoT posen de manifest noves oportunitats per a recopilar dades, però sovint no existeix el desenvolupament d’habilitats i destreses per a processar-los, avaluar-los i comprendre’ls de manera efectiva. Aquest és també el cas d’una de les àrees ambientals crítiques, que és la qualitat de l’aire. L’objectiu consisteix a enfortir les habilitats i la base de coneixements dels estudiants i docents dels IES per a treballar amb big data per a la qualitat de l’aire per a investigar el seu impacte en la salut de la població.
visionairproject.eu

Cooperation partenariats in higher education

VISIONAIR: Increasing the visibility and knowledge base on air quality with big data and its impact on the population health

SOCIS