Programa DESTINO PTGAS FORMACIÓ

30 de maig 2024

NOU (10/05/2024): El Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx publica el llistat definitiu d’ajudes concedides de la convocatòria de l’e ajudes a la mobilitat per a activitats d’internacionalització – Programa DESTINO PTGAS-Formació 2024.

Pots consultar el llistat a continuació:

(21/04/24): El Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx publica el llistat provisional d’ajudes concedides de la convocatòria de l’ajudes a la mobilitat per a activitats d’internacionalització – Programa DESTINO PTGAS-Formació 2024

Pots consultar el llistat a continuació:

El termini per a presentar una al·legació serà fins al 6 de maig de 2024 a través de la seu electrònica en el propi expedient electrònic que es troba en «Els meus tràmits/ Els meus expedients». Punxant en «Detall» de l’expedient, opció «Esmenar/altres tràmits».

(9/4/2024): El Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx publica el llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses del programa d’ajudes a la mobilitat per a activitats d’internacionalització – Programa DESTINO PTGAS-Formació 2024.

(07/03/2024): El Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx publica el llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses del programa d’ajudes a la mobilitat per a activitats d’internacionalització – Programa DESTINO PTGAS-Formació 2024.

Pots consultar el llistat a continuació:

El termini per a esmenar o presentar una al·legació serà del 7 al 21 de març de 2024 a través de la seu electrònica en el propi expedient electrònic que es troba en «Els meus tràmits/ Els meus expedients». Punxant en «Detall» de l’expedient, opció «Esmenar/altres tràmits».

(08/02/2024): El Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx publica la convocatòria del programa d’ajudes a la mobilitat per a activitats d’internacionalització de la UMH – Programa DESTINO PTGAS Formació 2024

Pots consultar les bases de la convocatòria en el següent enllaç:

El termini de presentació de sol·licituds serà del 13 al 26 de febrer de 2024.

La documentació a aportar serà la següent:

1. Sol·licitud emplenada i signada
  2. Documents acreditatius dels mèrits al·legats.
  3. Carta d’invitació (Exemple en castellà (19Kb .docx) / Exemple en anglés (19Kb .docx)) de la institució de destino. Es podrà aportar qualsevol document, tant en suport físic com electrònic, sempre que vengen subscrits per la persona autoritzada i es faça expressa referència al sol·licitant i a l’activitat de formació proposada.
  4. Acord de Mobilitat de l’Annex III, emplenat i signat pel sol·licitant (no es requereix la signatura de l’organització de destino en el moment de presentar la sol·licitud)

Passos a seguir per a presentar la sol·licitud a través de la Seu Electrònica:

1. Clicar a “Tramitar”.
  2. Introduir usuari i contrasenya de personal UMH.
  3. Emplenar les dades personals en cas de faltar alguna dada.
  4. Quan es carregue la «Instància general», en l’apartat “Sol·licitud” triar:

– En el camp “Dirigit a”: el Servei de Relacions Internacionals, Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat.
– En el camp “Exposa-Sol·licita”: indicar Presente sol·licitud per a participar en la convocatòria del Programa ajudes a la mobilitat per a activitats d’internacionalització – «Programa DESTINO PTGAS–Formació 2024”.

1. Adjuntar documentació requerida.
  2. Clicar a “Presentar en Registre”.

Convocatòries anteriors