Projectes Solidaris

23 de gener 2024

Premios a proyectos solidarios estudiantes UMHLa Universitat Miguel Hernández d’Elx publica la convocatòria de premis a projectes solidaris en els quals participe l’estudiantat de la UMH.

L’objecte de la present convocatòria, és impulsar la participació dels estudiants de la UMH en projectes d’entitats sense ànim de lucre (associació o fundació inscrita en el registre corresponent) que promoguen una millora en la qualitat de vida dels col·lectius exclosos o en risc d’exclusió, i per a això es premiaran projectes que contribuïsquen a abordar solucions als problemes que afecten els sectors més vulnerables de la població potenciant la capacitat de les persones que integren aquests sectors perquè puguen trobar solucions viables i exemplaritzants a algun dels seus problemes i/o necessitats.

NOU 29/11/23: Concessió definitiva Premi Projecte Solidari (816Kb .pdf)

14/11/23: Concessió provisional dels premis (670Kb .pdf)

3/11/23: Llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses (473Kb .pdf)

16/10/23: Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses (1,11Mb .pdf)

El termini d’esmena és del 16 fins al 27 d’octubre.

13/09/23: Publicació en el DOGV (202Kb .pdf)

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 26 de setembre.

Per a consultar les bases de la convocatòria:

L’enfocament dels projectes estarà basat en els Objectius de Desenvolupament Sostenible definits per l’Organització de Nacions Unides en la seua Agenda 2030. Per a més informació sobre els ODS pot consultar el seu web: agenda2030.gob.es/objetivos/home.htm

Convocatòria 2022

Convocatòria 2021