Convenis de Cooperació Universitaria al Desenvolupament

27 de maig 2024

Generalitat Valenciana convenios logo La Universitat Miguel Hernández d’Elx, com a agent de cooperació al desenvolupament, compta amb una àmplia experiència en la gestió d’accions, programes i projectes. D’aquesta manera, la cooperació al desenvolupament és part essencial del compromís social de la UMH i es projecta cap a la societat contribuint a la millora de les condicions de vida de les persones i en la cooperació al desenvolupament dels pobles més desfavorits i vulnerables.

UMH convenis logoLa universitat, com a servei públic, constitueix un àmbit privilegiat per a la cooperació i per a la difusió de valors solidaris com a institució dotada de recursos tècnics i humans altament qualificats. A més, com a lloc de trobada i debat, és un espai fonamental per a la promoció del coneixement, l’intercanvi, l’enriquiment mutu, la promoció dels drets humans, el respecte a la diversitat, el foment de la solidaritat i la igualtat i la difusió dels problemes i reptes fonamentals del desenvolupament.

Accedeix a les activitats i projectes que s’han desenvolupat a través de diversos convenis: