UNIVERSITAT DE TARDOR «ELS OBJECTIVE DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE»

Cartell Universitat de Tardor universitats valencianes

Els pròxims 9, 10 i 11 de novembre se celebraran el Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València la “Universitat de Tardor de la cooperació universitària al desenvolupament”.

Objectius de la Universitat de Tardor
«Els objective de desenvolupament sostenible»

L’objectiu general és l’aproximació als 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per les Nacions Unides en la seua agenda per al 2030, el mes de setembre passat de 2015.

Inscripció i informació d’interés sobre la Universitat de Tardor
«Els objective de desenvolupament sostenible»

Pots inscriure’t ací, pots consultar els horaris i conferenciants que participen en aquest esdeveniment (Descàrrega el programa (450Kb .pdf)), el termini de la matrícula és fins al 7 de novembre de 2016. TERMINI FINALITZAT

L’allotjament i desplaçament fins a València està subvencionat amb el pagament de la matrícula.

Per a més informació contacta per email amb el Centre de Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat de la UMH o visita la pàgina universicoop.net