CONVOCATÒRIA: AJUDES UMH PER AL TREBALL FI DE MÀSTER EN EL MARC DE PROMOCIÓ DELS ODS

Icones ODS disseny convocatòria ajudes UMH

Obert el termini de sol·licituds per a la Convocatòria: ajudes UMH per a impulsar els Treballs de Fi de Màster (TFM) en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides.
Aquestes beques estan dirigides a estudiants de la Universitat Miguel Hernández que cursen màsters oficials de la UMH, que estiguen realitzant la seua TFM en el marc dels ODS i la Cooperació Internacional.

El termini de sol·licitud finalitza el pròxim 5 de juny. Les sol·licituds s’han de realitzar a través del formulari de sol·licitud (.docx 796Kb), el qual ha de ser dirigit al Sr. Rector de la UMH a través del Registre General de la Universitat.

Aquesta convocatòria: Ajudes UMH per al Treball Fi de Màster en el marc de promoció dels ODS,  s’emmarca en el projecte de Cooperació Universitària al Desenvolupament 2017 de la UMH, fruit del conveni de col·laboració entre la Generalitat Valenciana, a través de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació i la Universitat.

DOCUMENTS D’INTERÉS

Publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV)
Descàrrega la convocatòria completa (.pdf 7,09 Mb)

Logo Cooperació GVALogo Generalitat Valenciana