Cartell 1r Concurs comunicació sobre els ODS UMHAcostar el coneixement sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible a la ciutadania és la finalitat del Concurs “Campanya de Comunicació sobre els ODS” organitzat per les cinc universitats públiques de la Comunitat Valenciana: Universitat d’Alacant, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat de València, Universitat Jaume I de Castelló i Universitat Politècnica de València; i finançat per la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana.
Convocatòria oberta a les diferents comunitats universitàries (alumnat, PDI, PAS) per a presentar propostes amb tres temàtiques diferents:

• Eines per a les noves tecnologies
  • Disseny d’imatge i desenvolupament de campanya
  • “Un altre” tipus de comunicació.

Les propostes es van presentar fins al 5 de setembre de 2018
L’organització del concurs atorga sis guardons:
– Un primer premi per cada modalitat, dotat amb 1.650 euros.
– Un accèssit per cada modalitat. Cada accèssit serà exposat juntament amb els guanyadors del concurs i rebran un diploma oficial.

DOCUMENTS D’INTERÉS (Convocatòria finalitzada)

Publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana DOGV (.pdf 144Kb)
Convocatòria de l’I Concurs “Campanya de Comunicació sobre els ODS” (.pdf 797 kb)
Annex I de sol·licitud (.docx 213Kb)