WELCOME DAYS PER A ESTUDIANTS INCOMING UMH

Welcome Days UMH gener 2023 cartellJa està obert el termini per a inscriure’s en els Welcome Days!
Es tracta d’unes jornades planejades per a donar la benvinguda a l’alumnat Incoming del segon semestre 2022/2023 de la UMH que tindran lloc els dies 24, 25 i 26 de gener de 2023.

Aquestes jornades són per a tu si has sigut admés o admesa en la UMH dins del programa Erasmus+, SICUE, Destí o formes part del programa Buddy.

Al llarg de les seues tres sessions virtuals coneixeràs la UMH, les seues instal·lacions, les possibilitats de trobar allotjament, l’oferta d’activitats esportives i culturals, el Club Erasmus, Programa Buddy, etc.

Pots inscriure’t abans del 17 de gener i informar-te sobre la programació ací: internacional.umh.es/incoming