Jornada de benvinguda 2020/2021

20 de desembre 2022

Jornada de benvinguda

Benvinguts i benvingudes a la Universitat Miguel Hernández!

Joves Incoming portàtils La Gàl·lia UMH(30/07/2020) Enguany tot és diferent, no podem saludar-te presencialment encara, però et volem donar una calorosa benvinguda a la UMH.

Anima’t, apunta’t a la SETMANA DE BENVINGUDA, et donarem molts tips per a aprofitar al màxim la teua experiència internacional amb nosaltres en la UMH. L’únic requisit és que estigues admés com a estudiant incoming de la UMH.

Durant cinc dies en la segona setmana de setembre de 2020 t’esperem des de les 9:00h. a les 10:30h. per a començar a conéixer la nostra universitat, els seus serveis d’atenció a l’estudiant i el personal que els gestiona, les possibilitats de trobar allotjament, les nostres instal·lacions i oferta esportiva i de salut, les seues biblioteques, les seues cantines i restaurants, l’oferta cultural i el nostre Club Erasmus, per a ajudar-te a integrar-te i conéixer als qui seran els teus companys en el pròxim curs.

Hem preparat trobades virtuals mitjançant GOOGLE MEET amb tots ells, juntament amb activitats més lleugeres, en sessions de poc més d’una hora diària i que esperem que siguen amenes i del vostre interés.

Només necessites inscriure’t mitjançant el següent FORMULARI i t’enviarem la teua invitació per a unir-te a les sessions MEET diàries del 7 a l’11 de setembre.

MATERIALS DE LES SESSIONS

A continuació s’adjunten els materials de les sessions en línia organitzats per dies.

Dilluns 7 de setembre:

Dimarts 8 de setembre:

Dimecres 9 de setembre:

Dijous 10 de setembre:

Divendres 11 de setembre:

ANTERIOR (07/07/2020): Academic situation for international mobility students for the 2020-2021 academic year: July 2020 COVID-19 letter to university student partners (137Kb .pdf)

ANTERIOR (07/07/2020): Situació acadèmica per a la mobilitat internacional durant el curs 2020-2021: enllaç a carta informativa (205 Kb .pdf)

ON ESTEM?

Servei de Relacions Internacionals, Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat
Edifici La Gàl·lia. 1a Planta.
Av. de la Universitat, s/n – 03202 -Elx – Espanya
Tel.: +34 966 658 710