NEUROTECHᴱᵁ OBRI EL TERMINI D’INSCRIPCIÓ PER Al CERTAMEN 3 MINUTE TESIS

La Universitat Europea per al Cervell i la Tecnologia (Neurotechᴱᵁ), de la qual forma part la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, obri el termini de preselecció per a participar en el 3 Minute Tesis (3MT), un concurs en el qual els participants hauran de presentar la seua investigació en tres minuts.

Per a l’esdeveniment, se seleccionarà a 8 concursants la finalitat dels quals serà la de presentar la seua tesi de llicenciatura, màster o doctorat seguint la metodologia de la tesi de tres minuts creada per la Universitat de Queensland.

El termini d’inscripció acaba el 24 de setembre i els 6 participants es designaran per ordre d’arribada. El 8 d’octubre s’anunciaran els candidats seleccionats per a participar en la jornada de preselecció, que es durà a terme el 23 d’octubre. Finalment, la final del campionat se celebrarà el 23 de novembre de manera virtual.

La inscripció al certamen és gratuïta i els interessats poden emplenar la seua sol·licitud en el següent enllaç. Davant qualsevol dubte, poden posar-se en contacte amb l’organització a través del correu a .

L’esdeveniment es durà a terme de manera en línia, es retransmetrà a través de la plataforma crowdcast.io i cada sessió serà gravada en vídeo, per la qual cosa els  participants hauran d’emplenar un formulari de cessió.

Neurotechᴱᵁ és un projecte en el qual la UMH participa com a sòcia d’un consorci europeu de huit universitats. Està liderat per investigadors de l’Institut de Neurociències i aglutina a professors i investigadors de les àrees de neurociències i tecnologia, tècnics del Servei de Relacions Internacionals i el Vicerectorat de Relacions Internacionals de la UMH.