INCOMING TRÁMITES

En la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, en el Servei de Relacions Internacionals, Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat l'atenció es realitzarà de manera prioritària per correu electrònic a través de les següents adreces o bé a través dels telèfons que trobaràs en el directori del servei. Pot sol·licitar cita prèvia d'atenció presencial per...

16 de maig 2024

CLUB ERASMUS ESTUDIANTES INCOMING VIDA UNIVERSITARIA

Ho sent, però aquesta entrada només està disponible en Espanyol Europeu i Anglès Americà.

17 de maig 2024

COOPERACIÓN Y VOLUNTARIADO