Càtedra Prosperitat UMH

3 de juny 2024

Càtedra Prosperitat UMH logoGeneralitat Valenciana logo

La Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible Prosperitat, pertanyent a la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) té com a finalitat acostar a la comunitat universitària la importància del compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) presents en l’Agenda 2030 de l’ONU.

catedraprosperidad.umh.es

ODS- EIX PROSPERITAT

Logos ODS Eix prosperitat

PREMIS TESI DOCTORAL EN EL MARC DE LA PROMOCIÓ DE ODS – EIX PROSPERITAT

El Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació publica la convocatòria del premi a tesi doctoral en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible – eix Prosperitat de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides. Conveni UMH-GVA ref. solcif/2023/0010

NOU (22/04/2024): S’ha publicat la Resolució Rectoral 00934/2024, de 19 d’abril, correcció d’errors de la Resolució Rectoral 00888/2024 de 15 d’abril per la qual es publica el llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses a la convocatòria del Premi a Tesi Doctoral en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, eix Prosperitat, de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides, Conveni UMH-GVA (631Kb .pdf)

(18/04/2024): S’ha publicat la Resolució Rectoral 00923/2024, de 17 d’abril, per la qual es publica la llista definitiva d’admesos i exclosos a la convocatòria de Premis a Treball fi de grau i a Treball fi de màster, en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, Eix Prosperitat, de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides, Conveni UMH-GVA SOLCIF/2023/0010 (762Kb .pdf)

(20/03/2024): Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses a tràmit del premi a tesi doctoral en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, ejeProsperidad, de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides, Conveni UMH-GVA (462Kb .pdf)

(13/02/2024): Publicació en el DOGV (201Kb .pdf)

Fi del termini de sol·licitud: 26 de febrer

(06/02/2024): Resolució convocatòria (3,48Mb .pdf)

PREMIS TFG I TFM EN EL MARC DE LA PROMOCIÓ DE ODS – EIX PROSPERITAT

El Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació publica la convocatòria d’un premi a Treball fi de grau, i un altre a Treball Fi de Màster, en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible – Eix Prosperitat de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides. Conv. UMHGVA.

NOU (25/03/2024): Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses a la convocatòria de Premis a Treball fi de grau, i a Treball fi de màster, en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, eix Prosperitat, de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides (765Kb .pdf)

El termini d’esmena comença hui 25 de març i finalitza el dimecres 10 d’abril.

(13/02/2024): Publicació en el DOGV (174Kb .pdf)

Fi del termini de sol·licitud: 27 de febrer

(06/02/2024): Resolució convocatòria (3,34Mb .pdf)

Termini de presentació pendent de publicació en el DOGV.

La present convocatòria s’emmarca dins de les actuacions contemplades en el Conveni de col·laboració entre la Generalitat, a través de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica i la UMH, per a cofinançar la “Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible. Prosperitat” amb referència SOLCIF/2023/0010.

Convocatòries anteriors

Conveni 2022

Conveni 2021

Conveni 2020