La UMH celebrarà l’Erasmus+ International Staff Week IV del 15 al 19 de maig

International Staff Week IV 2023 UMH DissenyEl Servei de Relacions Internacionals, Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, acollirà del 15 al 19 de maig a professors, personal administratiu de diferents universitats i a investigadors del grup Neurotechᴱᵁ. L’objectiu del programa Erasmus+ és compartir i intercanviar informació sobre el funcionament i els diferents serveis, unitats administratives i departaments de les universitats.

Durant la setmana, la UMH donarà a conéixer les instal·lacions de la universitat i el funcionament dels diferents organismes que conformen les facultats. Els/les participants de les diferents universitats visitaran el campus d’Elx, assistiran a un sopar de benvinguda amb tapes típiques de la gastronomia espanyola, visitaren la ràdio universitària i participaren en un programa amb en entrevistes en directe, i descobriran la història de la ciutat d’Elx a bord del “Trenet” (tren turístic d’Elx).

El programa Erasmus+ ofereix a l’oportunitat de millorar la internacionalització de la UMH impulsant les capacitats del professorat i personal universitari dins dels límits de la Unió Europea, i per a aquesta posada en pràctica, els/les participants s’agruparan, depenent del seu departament o servei, per a compartir estratègies i metodologies de treball.

Descàrrega el programa complet de l’Erasmus+ International Staff Week IV