ACLES: EXÀMENS DE CERTIFICACIÓ D’INGLÉS AMPLIAT TERMINI D’INSCRIPCIÓ AL 3 DE MAIG 2021

Acles, Lingua

1 de desembre 2023

Exàmens de certificació ACLES imatgeAMPLIAT PERÍODE D’INSCRIPCIÓ FINS AL DILLUNS 3 DE MAIG

La convocatòria d’exàmens de certificació de l’Associació de Centres de Llengua en l’Ensenyament Superior (ACLES) ha ampliat el seu termini d’inscripcions al 3 de maig (inclòs).

L’examen CERTACLES d’acreditació lingüística de la Universitat Miguel Hernández és una prova que s’adapta al model establit per l’Associació de Centres de Llengua en l’Ensenyament Superior (ACLES), filial de la Confederació Europea de Centres de Llengües en l’Ensenyament Superior (CERCLES) que agrupa més de 300 universitats de 27 països europeus. És una prova reconeguda per la Conferència de Rectors d’Universitats Espanyoles (CRUE) i vàlida per a l’acreditació de competència lingüística en llengües estrangeres en l’àmbit territorial de la Comunitat valenciana (per a informació, sobre el reconeixement en altres comunitats, s’haurà de consultar la següent taula de reconeixements.

La prova es realitzarà el 15 de maig 2021.

L’aforament serà limitat, per la qual cosa les sol·licituds de participació s’atendran per ordre d’inscripció i emplenament de la documentació.