Vicerector

5 de juny 2023

Vicente Micol Molina Vicerector Internacionalització i Cooperació UMHVicente Micol Molina és Vicerector d’Internacionalització i Cooperació en la Universitat Miguel Hernández. Assumeix les funcions relatives a la internacionalització de la UMH a través del desenvolupament de relacions amb universitats i institucions acadèmiques d’altres països i la gestió de la mobilitat acadèmica. D’igual forma, promou l’impuls de projectes d’índole internacional en l’àmbit de l’educació superior i la participació en activitats de cooperació al desenvolupament i voluntariat.

Vicente Micol és investigador en l’Institut d’Investigació, Desenvolupament i Innovació en Biotecnologia Sanitària d’Elx i catedràtic de la Universitat Miguel Hernández de l’àrea de Bioquímica i Biologia Molecular. És doctor per la Universitat de Múrcia i ha desenvolupat la seua activitat investigadora a través d’institucions acadèmiques i entitats privades fonamentalment a Àsia i als Estats Units.

Les funcions principals del Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació són:

• Les relacions, col·laboració i convenis amb altres universitats, institucions i entitats, en l’àmbit internacional.
  • Els programes internacionals d’intercanvi.
  • Les beques internacionals, excepte les d’investigació.
  • Les ajudes internacionals, excepte les d’investigació.
  • La presència de la Universitat Miguel Hernández en fòrums internacionals.
  • La planificació i execució de programes internacionals, per si o en coordinació amb altres òrgans de la Universitat Miguel Hernández.
  • Els programes d’intercanvi d’estudiants, nacionals i internacionals.
  • La facultat d’autoritzar i disposar les despeses, i també d’ordenar pagaments dins de l’àmbit de les seues competències.
  • La subscripció, en nom de la Universitat Miguel Hernández de contractes, convenis, o pactes en matèries de la seua competència.
  • La coordinació de la Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat Universitari.
  • La representació institucional de la Universitat Miguel Hernández en fòrums de Cooperació.
  • Els programes de Cooperació Universitària de l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional.
  • Els projectes i accions de Cooperació al Desenvolupament.

Logo Erasmus +

Veure fitxa UMH